2011. július 14., csütörtök

Hamilkár a medál / Hamilkar the pendant

Utána néztem ennek a névnek. Hamilkár, Hannibál apja volt, egy pun hadvezér. Ez a név nem szerepel a 100 leggyakoribb férfi név között. De VeZsuzsi mindig érdekes neveket ad a mintáinak. Ezt az ő óráján tanultam, az első komolyabb élményem volt, mikor már ment a rivoli befoglalása is. Köszönöm a mintát, köszönöm a kedvességet.
Még valakinek meg kell köszönnöm, mégpedig Editnek mert az ő fánkjai pislognak kifelé a medálból, és nélküle nem tudtam volna megfűzni. Köszönöm! :)

I've checked this name. Hamilcar was a Carthaginian general and statesman, and father of Hannibal. This name does not exists between the 100 most fameous male names. But Vezsuzsi likes to give interesting names to her patterns. I've learned this at her class. This was my first serious and good experience when i could make a rivoli in a good way. Thanks for the pattern, thanks for the kindness.
I also have to thank it to Edit, because I have her donut beads twinkling out of my pendant. Thank you so much! :)


Minta/ Pattern: Vezsuzsi
Köszönöm! Thank you!!

3 megjegyzés:

  1. Beautiful!!
    and wonderful colors!!

    VálaszTörlés
  2. Gyönyörűséges!!!!!!! Gratulálok! Én még nem álltam neki!!!

    VálaszTörlés
  3. De jó hogy rádtaláltam, és köszi hogy megemlítettél. A medálod meg egyenesen gyönyörű.:))

    VálaszTörlés